"laquelle des femmes de joueurs que je vais me taper ce soir ?"

Soldat du Roi a écrit:
accidenteurdebentley a écrit:Soldat du Roi a écrit:
accidenteurdebentley a écrit:
My_Little_Men_What?! a écrit:accidenteurdebentley a écrit:Pendant quelle passent leur vie à danser sur des nains jaunes, au pénis atrophié
Stéphane Lanoix a sifflé:"Même si j'te fous des cartons, j'ai raison
Connexionarabe a écrit:http://www.asianews.it/news-en/Two-Nort ... 18713.htmlCoach Kim also said that he gets "regular tactical advice during matches" from Jong-il himself, "using mobile phones that are not visible to the naked eye,” which the ‘Dear Leader’ “developed himself”.
North Korea’s dictator is known for his inspired ideas, usually presented in great pomp and ceremony to North Korea’s press and nation. The last one dates back to 2004, when during an official dinner for party leaders and army generals, his kitchen staff served one of his great culinary concoctions, later described as “sublime” by those present, namely hamburgers.
Gros tracks à Kim
lodilodi a écrit:Connexionarabe a écrit:http://www.asianews.it/news-en/Two-Nort ... 18713.htmlCoach Kim also said that he gets "regular tactical advice during matches" from Jong-il himself, "using mobile phones that are not visible to the naked eye,” which the ‘Dear Leader’ “developed himself”.
North Korea’s dictator is known for his inspired ideas, usually presented in great pomp and ceremony to North Korea’s press and nation. The last one dates back to 2004, when during an official dinner for party leaders and army generals, his kitchen staff served one of his great culinary concoctions, later described as “sublime” by those present, namely hamburgers.
Gros tracks à Kimj'adore le style de kim c'est formidable
quel fou tu connais bon qui pari sur le nul portugal-corée du nord
![]()
on soutient cette merde
Retourner vers Sports | Auto / Moto
Gangsters en affaires: Aucun affilié enregistré et 1 invité